2007. április 2., hétfő

ügyintézés

Nem panaszkodhatom, még mindig zsigerből utálom a telefonos - meg az összes többi - ügyfélszolgálatot, így szokásomhoz híven halasztgattam az ilyen ügyeimet. Aztán olyan kellemeset csalódtam, hogy soha többet nem is fogok telefonos ügyfélszolga lenni - legalábbis az alábbi két céggel vszleg nem. Tehát: elsőként a bc hydro-t hívtam, ami amellett hogy elektromos művek, gázt is szolgáltat, szoval vlaamiféle energetikai cég. A regisztráció körülbelül 5 percig tartott amíg bediktáltam a címemet, meg az adataimat, illetve rákérdeztek a ház gondokának telefonszámára. Aztán megmondtam hogy mikortól akarom fizetni a cehhet, és hogy emailben vagy papíron kérem a számlát. Ennyi.
Ezen felbuzdulva egyből a helyi UPC-t hívtam (a cég neve Shaw és alapvetően a kábeltévés hálózaton szolgáltat mindenféle földi jót, kábeltv-t, digitális tv-t, HDTV (nagyfelbontású adások), digitális telefont, internetet és meg gyorsabb internetet) Itt még jobban is jártam, mintha simán visszahívnak a netes érdeklődésemre, ugyanis a basic kábeltv (ami itt 28 csatorna) plusz High-speed Internet csomagot 5 dollárrral a listaár alatt ingyen bekötéssel és ingyen modemmel kapom. Igaz a beszerelésre szerdáig várni kell. szumma 60 dollár körül lesz havonta, azt hiszem arányaiban olcsóbb mint otthon, bár a naputcai WebLan árait nehéz alulmúlni :)
Ennek fejébe kedves kolleganőm Morgan felajánlotta a kinőtt TV készülékét a hozzá tartozó állvánnyal, ami már a lakásban is van kihasználatlanul javítja a látképet.

Nincsenek megjegyzések: